WAŁEK WAŁKI ROZRZĄDU VW AUDI SKODA 2.5 TDI V6 INNE

AUDI/VOLKSWAGEN » wałki rozrządu |SEAT/SKODA » wałki rozrządu

Cena:2980.00

Fabrycznie nowe wałki rozrządu do dźwigienek

 

rolkowych

 

 

WAŁKI DO SAMOCHODÓW Z SILNIKIEM 2.5 TDI V6 NOWSZEGO TYPU:

 

PRZEDMIOTEM SPRZEDAŻY SĄ 4 WAŁKI NA CYLINDRY 1-3 oraz 4-6



Symbole silników:

BCZ, BDG, BAU, BDH


AUDI

 

A4 2.5 TDI 163 KM
A4 2.5 TDI 180 KM

A6 2.5 TDI 163 KM
A6 2.5 TDI 180 KM

ALLROAD 2.5 TDI 163 KM

SKODA

 

SUPERB 2.5 TDI 163 KM


VW

 

PASSAT 2.5 TDI 163 KM
PASSAT 2.5 TDI 180 KM


Wałki sprzedawane wyłącznie w kompletach po 2 sztuki na głowice!!!!!!!!!!!!

 

 

Wałki z kołami o zębach skośnych  !!!!!!!!!!!!!

 

 

wałki do cylindrów 1-3 strona lewa- pasażera

          do cylindrów 4-6 strona prawa- kierowca

 

 

Wałki wykonywane są ze stali jakościowych zawierających dodatki stopowe .

Obróbka cieplno-chemiczna

Uzyskanie właściwości koniecznych do prawidłowej pracy wałka, takich jak: odporność na zużycie cierne,  duża twardość, jednorodna twardość powierzchni i odpowiednia głębokość warstwy hartowanej zapewnia obróbka cieplno-chemiczna.

Rozwiązaniem tego problemu jest  proces azotonasiarczania gazowego, szczególnie zalecane przy wałkach współpracujących z  popychaczem.

 

W produkcji wałków wykorzystujemy najnowsze technologie, atestowane surowce i zaawansowane metody obróbki cieplno – chemicznej ( nawęglanie gazowe, hartowanie indukcyjne, azotonasiarczanie etc. ).

Po zastosowaniu obróbki cieplno – chemicznej na wałkach rozrządu powstaje warstwa ochronna, która w znacznym stopniu wydłuża żywotność wałków .

Proces przeprowadza się w piecach retortowych, w atmosferze amoniaku i par siarki, w temperaturze 500÷700ºC i w czasie od 30 minut do kilkunastu godzin.

 

W wyniku tego procesu otrzymuje się warstwę azotonasiarczoną z wytworzonymi
w fazie  siarczkami żelaza, które oddzielają powierzchnie trące i obniżają ich adhezję. Efektem końcowym jest warstwa wierzchnia charakteryzująca się wysoką odpornością na zużycie, niskimi oporami tarcia i pełną odpornością na zacieranie. Grubość warstwy wynosi od 0,005÷0,3 mm, w zależności od rodzaju materiału, parametrów procesu i przeznaczenia elementów.


Taka technologia gwarantuje najwyższą twardość oraz wytrzymałość tych wałków w porównaniu do wałków wykonywanych z innych materiałów lub innymi technologiami.

Oprócz tego wałki maja koła z zębami skośnymi co powoduje cichszą pracę oraz przenoszenie wiekszych obciążeń.


Każdy wałek to gwarancja niezawodności, zanim trafi do klienta przechodzi wnikliwą kontrolę jakości.

 

 

 

 

Komentarze

  • Podziel się na:
  • facebook.com
  • Podziel się na:
  • facebook.com